obálka: Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

Podnikanie a podnikateľské myslenie II. (2016)

Autor: Papula Jozef
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: 16,10 €
Naša cena: 15,30 
  (zľava 5 %)

Vypredané


Informácie o knihe

V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej činnosti, z vedomostí nadobudnutých prostredníctvom diskusií s podnikateľmi a zástupcami vedy nielen na Slovensku, ale i v zahraničí. Súčasťou publikácie sú otázky zakladania podniku, ale i to, ako môže podnik pokračovať jeho prechodom ďalšími fázami životného cyklu. Autori predovšetkým zdôrazňujú skutočnosť, že už v etape zakladania, ale i postupného rozbiehania podniku sa treba pripravovať na ďalšie etapy jeho životného cyklu. Publikácia je určená nielen študentom, ale najmä začínajúcim podnikateľom, prípadne tým, ktorí o podnikaní zatiaľ iba uvažujú.



Podrobnosti

  • Počet strán: 236
  • Formát: 174 × 245 mm
  • Váha: 570 g
  • Väzba: pevná
  • ISBN: 978-80-7478-994-6
  • Rok vydania: 2016
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788074789946