obálka: Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing (2023)

Autor: Adam Madleňák
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
Bežná cena knihy: 16,50 €
Naša cena: 15,68 
  (zľava 5 %)

máme posledný kus, posielame do 24 hodín


Informácie o knihe

Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh. Publikácia sa od ostatných v odbore odlišuje praktickým rozmerom skúmanej problematiky, ktorú reprezentujú poznatky autora plynúce z jeho vlastnej výskumnej činnosti i zo spolupráce so zástupcami zahraničných korporátnych spoločností. Vysokoškolská učebnica je primárne určená pre študentov študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá so špecializáciou marketingová a masmediálna komunikácia, prípadne mediálne a informačné kompetencie a podporne aj pre študentov druhého stupňa právneho a ekonomického charakteru pre osvojenie si praktických súvislostí spojených s medzinárodným podnikaním. Je však cenným zdrojom informácií aj pre manažérov spoločností či iných vedeckovýskumných pracovníkov z oblastí medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu.



Podrobnosti

  • Počet strán: 116
  • Formát: 155 × 215 mm
  • Väzba: brožovaná
  • Rok vydania: 2023
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788057106364