Marketing na twitteri (2011)
Autor: Murár Peter
Vydavateľstvo: WebSupport
| Bežná cena knihy: | 12,12 € |
|---|---|
| Naša cena: | 11,51 € |
| (zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy. Obsahuje päť prípadových štúdií skvelého firemného tweetovania a množstvo názorných ukážok na inšpiráciu.
Táto kniha je pre vás užitočná, ak potrebujete: + zvládnuť základnú terminológiu + rozšíriť tweety o fotografie a video + vysvetliť rozdiely oproti Facebooku + vybrať vhodnú stratégiu • zhodnotiť úspešnosť vášho tweetovania
Zaradené v
Podrobnosti
- ISBN: 978-80-970814-7-8
- Rok vydania: 2011
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788097081478